חנה לסלאו בסטנד אפ מצחיק ואירוני ביותר בנושא קניות. חנה מעלה הרבה שאלות מוצלחות לדיון בכיתה, ומביאה דוגמאות רבות שיכולות לשמש כפתיחה לנושא.
סיפור קצר על הקשר בין איך לספר סיפור טוב ואיך לגרום לאנשים לפתוח את הארנק.
העיתונאי רוב ווקר מניו-יורק טיימס ערך ניסוי וקנה פריטים זולים בסך כולל של 129 דולר ,הציע אותם למכירה באיי-בי שלכל אחד מהם מוצמד סיפור, והצליח לקבל תמורתם 3600 דולר, ובכך הוכיח את טענתו שאפשר לקנות אותנו בזול תמורת סיפור , מה שיותר מפתיע זה שווקר ציין במפורש מתחת לפריטים שהסיפורים אינם אמיתיים ובכל זאת אנשים קנו אותם במחיר גבוה מהרבה משווים …
מחקרים בתחום התנהגות צרכנית מראים שקיים קשר חזק בין המחיר שלקוחות יהיו מוכנים לשלם בעד מוצר כלשהו לבין הסיפור שהמוכר מספר על המוצר , ככל שהסיפור מוצלח יותר כך הלקוח מוכן לשלם יותר…דרך אגב זה נכון גם לגבי העברת מסר או ערך.