לפניכם בדיחה בחינוך פיננסי בנושא פרסום ושיווק. ניתן לשלב אותה במספר נושאים בחינוך פיננסי, אך מומלץ להתייחס אליה בשיעור העוסק בנושא צרכנות נבונה.
שאלה: “מה ההגדרה של פרסום?”
תשובה: “פרסום זו האמנות לקחת הרבה חצאי אמיתות ולעשות מהן שקר אחד גדול…”
לפניכם בדיחה בחינוך פיננסי בנושא פרסום ושיווק. ניתן לשלב אותה במספר נושאים בחינוך פיננסי, אך מומלץ להתייחס אליה בשיעור העוסק בנושא צרכנות נבונה.
שאלה: “מה ההגדרה של פרסום?”
תשובה: “פרסום זו האמנות לקחת הרבה חצאי אמיתות ולעשות מהן שקר אחד גדול…”